22/05/2025
Sykehuset kan vokse inn i sykehjemmet
Nordlandssykehuset er i dialog med Vestvågøy kommune om arealer i Vestvågøy sykehjem. Administrerende direktør Siri Tau Ursin har tro på en løsning for flere funksjoner i sykehuset.
Vi har samlet et utvalg av informative og relevante avisartikler.
Utviklet med kjærlighet av iotek AS